IP telefonija

IP telefonija, izmantojot VoIP (Voice over Internet Protocol), nodrošina uzņēmumiem individuālu telefonijas risinājumu, neprasot lielas investīcijas pakalpojuma ierīkošanai.

TARIFI

ANALOGĀ TĀLRUŅA LĪNIJA

Analogās tālruņa līnijas pakalpojums ir īpaši piemērots tradicionālo telefona aparātu, faksu un modēmu pieslēgšanai, un tajā ietilpst viena telefonijas līnija un numurs.

IP TĀLRUŅA LĪNIJA

IP tālruņa līnijas pakalpojums ir īpaši piemērots nelieliem birojiem, un tajā ietilpst viens telefona numurs, iespēja saņemt 2 vienlaicīgas sarunas, kā arī IP telefona īre.

VIRTUĀLĀS IP TELEFONIJAS CENTRĀLES RISINĀJUMS

Lielākiem birojiem ir pieejams VIRTUĀLĀS IP TELEFONIJAS CENTRĀLES RISINĀJUMS, kurā bez papildus kapitālieguldījumiem un specifiskas aparatūras uzstādīšanas ir pieejams plašs papildpakalpojumu klāsts. Šī pakalpojuma ietvaros ir iespējams apvienot vairākus birojus vienotā iekšējā balss tīklā. Lietotāju skaits ir viegli maināms atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.

PIESLĒGUMI UZŅĒMUMA TELEFONU CENTRĀLĒM

Ja uzņēmuma rīcībā ir telefona centrāle, tad to ir iespējams pieslēgt Telia Latvija publiskajam telefonijas sakaru tīklam, izmantojot SIP Trunk, ISDN PRI vai ISDN BRI savienojumus.

PAKALPOJUMA FUNKCIONALITĀTE

Analogā tālruņa līnijaIP tālruņa līnijaVirtuālās IP
telefonijas centrāles
risinājums
SIP TrunkISDN2ISDN30
Pieslēguma interfeissRJ11RJ45
RJ45
RJ45RJ45RJ45
Vienlaicīgo balss kanālu skaits122 katram centrālei pieslēgtajai telefonijas līnijaiLīdz 30 atkarībā no klienta vajadzībām230
Zvanītāja numura noteikšanaxxx
Lietotāja noteiktu izejošo zvanu aizliegumsxxx
Zvanu pāradresācijaxxx
Konferences zvansxx
Divu ienākošo zvanu pieņemšana vienlaikusxx
Papildus pakalpojuma iespējas
  • Zvanu pāradresāciju citiem uzņēmuma darbiniekiem bez nepieciešamības pārzvanīt;
  • īsā numerācija uzņēmuma iekšējā tīklā;
  • trīspusēju konferences zvanu;
  • kolēģim ienākošo zvanu pieņemšana no sava telefona;
  • balss pastkastīte;
  • automātiskais atbildētājs;
  • IVR funkcionalitāte u.c.
Ir iespējas apvienot vairākas ISDN2 līnijas vienotā pieslēgumā.
īsā numerācija uzņēmuma iekšējā tīklā;
trīspusēju konferences zvanu;
kolēģim ienākošo zvanu pieņemšana no sava telefona;
balss pastkastīte;
automātiskais atbildētājs;
IVR funkcionalitāte u.c.

Mums uzticas

DROŠI SAZINIES AR MUMS

Atstājiet savus kontaktus un mūsu klientu apkalpošanas speciālisti ar jums sazināsies 24 stundu laikā

Ilgvars Bakmanis

Pārdošanas atbalsta vadītājs