IP telefonija, izmantojot VoIP (Voice over Internet Protocol), nodrošina uzņēmumiem individuālu telefonijas risinājumu, neprasot lielas investīcijas pakalpojuma ierīkošanai.
LĪGUMA KOPSAVILKUMSAnalogās tālruņa līnijas pakalpojums ir īpaši piemērots tradicionālo telefona aparātu, faksu un modēmu pieslēgšanai, un tajā ietilpst viena telefonijas līnija un numurs.
IP tālruņa līnijas pakalpojums ir īpaši piemērots nelieliem birojiem, un tajā ietilpst viens telefona numurs, iespēja saņemt 2 vienlaicīgas sarunas, kā arī IP telefona īre.
Lielākiem birojiem ir pieejams VIRTUĀLĀS IP TELEFONIJAS CENTRĀLES RISINĀJUMS, kurā bez papildus kapitālieguldījumiem un specifiskas aparatūras uzstādīšanas ir pieejams plašs papildpakalpojumu klāsts. Šī pakalpojuma ietvaros ir iespējams apvienot vairākus birojus vienotā iekšējā balss tīklā. Lietotāju skaits ir viegli maināms atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.
Ja uzņēmuma rīcībā ir telefona centrāle, tad to ir iespējams pieslēgt Telia Latvija publiskajam telefonijas sakaru tīklam, izmantojot SIP Trunk, ISDN PRI vai ISDN BRI savienojumus.
Analogā tālruņa līnija | IP tālruņa līnija | Virtuālās IP telefonijas centrāles risinājums | SIP Trunk | ISDN2 | ISDN30 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Pieslēguma interfeiss | RJ11 | RJ45 | RJ45 | RJ45 | RJ45 | |
Vienlaicīgo balss kanālu skaits | 1 | 2 | 2 katram centrālei pieslēgtajai telefonijas līnijai | Līdz 30 atkarībā no klienta vajadzībām | 2 | 30 |
Zvanītāja numura noteikšana | x | x | x | |||
Lietotāja noteiktu izejošo zvanu aizliegums | x | x | x | |||
Zvanu pāradresācija | x | x | x | |||
Konferences zvans | x | x | ||||
Divu ienākošo zvanu pieņemšana vienlaikus | x | x | ||||
Papildus pakalpojuma iespējas |
| Ir iespējas apvienot vairākas ISDN2 līnijas vienotā pieslēgumā. | ||||
īsā numerācija uzņēmuma iekšējā tīklā; | ||||||
trīspusēju konferences zvanu; | ||||||
kolēģim ienākošo zvanu pieņemšana no sava telefona; | ||||||
balss pastkastīte; | ||||||
automātiskais atbildētājs; | ||||||
IVR funkcionalitāte u.c. |