PATEICOTIES TELIA MĀKOŅU PAKALPOJUMIEM, LATVIJAS VADOŠĀ E-PASTU MĀRKETINGA KOMPĀNIJA MAILIGEN AUDZĒ BIZNESA APJOMUS

Mailigen no veiksmīga jaunuzņēmuma izaudzis līdz tirgus līderim Latvijā

Latvijas IT uzņēmums “Mailigen”, kas piedāvā progresīvus e-pasta mārketinga risinājumus jebkāda mēroga biznesiem un organizācijām, kā jaunuzņēmums (start-up) tika izveidots pirms 7 gadiem. Šobrīd “Mailigen” ir Latvijas e-pastu mārketinga nozares tirgus līderis, tam ir filiāles 3 valstīs – Krievijā, Irānā un Ķīnā un globālā mērogā tajā strādā ap 40 darbinieki.

“Mailigen” ir vairāk kā 1500 klientu vismaz 120 valstīs, kuri gadā izsūta 3 miljardus e-pastu. Uzņēmuma pakalpojumus izmanto klienti, kuri meklē ērtu un vienkārši lietojamu e-pasta mārketinga risinājumu, kas palīdzētu komunicēt ar viņu auditoriju un pelnīt vairāk. Liela daļa no tiem ir e-komercijas uzņēmumi jeb dažādi interneta veikali. Ir arī izglītības institūcijas un citas organizācijas.

“Mailigen” sistēma ir pieejama angļu, latviešu, krievu, ķīniešu un persiešu valodās.

Pirms kāda laika “Mailigen” nāca klajā ar būtisku sistēmas uzlabojumu – e-pasta mārketinga automatizāciju.

Sadarbība ar Telia ļāva Mailigen audzēt biznesa apjomus

“Mailigen” dibinātāja un vadītājs Jānis Rozenblats atklāj, ka “strauji augot klientu skaitam, auga arī datu bāzes izmērs. Tā laikā izmantotais datu centrs un to piedāvātie mākoņpakalpojumu risinājumi nespēja nodrošināt pakalpojuma stabilitāti, tāpēc meklējām citu risinājumu. Izskatot vairākus piedāvājumus, izvēlējāmies Telia. Telia risinājums bija stabilāks un finansiāli izdevīgāks. Izšķirošs faktors bija arī Telia piedāvātais tehniskais atbalsts, kurš salīdzinājumā ar globālo tirgu ir latviešu valodā. Vēl viens no kritērijiem, kas ietekmēja izvēli, bija tieši tas, ka uzņēmums atrodas Latvijā.”

“Uzsākot sadarbību ar Telia, sākām izmantot 5 virtuālos serverus, bet nu jau šo skaitu esam vairāk kā dubultojuši,” uzsver Jānis Rozenblats. Jautājot “Mailigen”, kādas priekšrocības šī tehnoloģiskā kapacitāte nodrošina pamatbiznesam, uzņēmuma pārstāvis Jānis Rozenblats akcentē: “Ērtā resursu pieejamība, kura ļauj jebkurā brīdī palielināt jaudas.”

Telia – proaktīvs un uzticams partneris

Jānis Rozenblats min, ka Telia palīdzēja uzsākt sadarbību, pārceļot Telia mākoņpakalpojumā “Mailigen” aktuālo virtuālo serveru infrastruktūru, kura atradās pie cita pakalpojuma sniedzēja.

“Telia, konstatējot problēmas ar saviem virtuālajiem tīkliem, pieteicās paši sakārtot arī mūsējo, izveidojot vairākus jaunus neatkarīgus tīklus, nodalot datu plūsmas. Telia speciālisti vairākkārt problēmu gadījumos ir braukuši pie mums uz ofisu konsultēt. Pirms pāris gadiem “Mailigen” neparedzēti piedzīvoja datu zudumu, un Telia palīdzēja atjaunot iztrūkstošos datus,” stāsta Jānis Rozenblats.